Verbetersuggesties
Heeft u een klacht over onze dienst? Of heeft u suggesties over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Dan komen wij natuurlijk graag met u in contact. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.
U kunt mailen naar: info@afvalcontainersrijnmond.nl.
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht uw klacht meer tijd vereisen, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze gegevens
- Afvalcontainersrijnmond.nl
- Doklaan 22
- 3081 AD Rotterdam
- Tel: 088 - 2839450
- Email: info@afvalcontainersrijnmond.nl